Creative Communication Outpost
Desenez de cand ma stiu. Pe cartile de bucate
ale mamei, pe usile bibliotecii din sufrageria copilariei, pe servetele in
restaurant sau la sfarsitul caietelor de scoala.
La 10 ani am plecat din micul meu oras de
provincie, pentru a studia artele la Bucuresti. Fiica de ingineri, parintii mei
au sperat la un viitor care sa compenseze tot griul care estompase generatia antebelica a familiei mele. Cumva, estetica
terna a cartierelor comuniste m-a urmarit intreaga adolescenta. Abia odata cu
primele calatorii in Europa, am facut pace cu acea bucata de istorie care a
marcat generatia mea.
De peste 20 de ani în publicitate
si cu o educație artistică solidă (licențiata în Pictură, Universitatea Națională de Arte din București, la clasa
maestrului Stefan Caltia) - datorez efervescența profesionala mediului extrem de ambițios din piața emergentă în care am crescut - cum spuneam, România post-comunistă. In
calitate de director de creatie, am colaborat cu branduri globale și locale din domeniile food
& bev, pharma & medical, energie & siderurgie, financiar &
auto, cu formate inovatoare de restaurante si hoteluri de retea, construind
concepte creative puternice de-a lungul anilor (Radisson Blu Aurum Brasov,
Courtyard by Marriott Bucharest, JW Marriott Bucharest, Hilton Garden Inn,
Photo Photiades Romania, Ursus Breweries, Friesland Campina, Dr. Oetker,
Alexandrion Group Romania, Trickshot Restaurants, EON, Western Union, Frisardi
Steel, Asko Group, Farmaciile Dona etc).
In anul 2015 am co-fondat Foodwise Marketing,
primul hub de comunicare pentru indutria F&B, iar incepand cu 2023 am ales sa
ma concentrez exclusiv pe un format antreprenorial care imi permite sa acord atentie
personala fiecarui client
si sa abordez fiecare proiect cu tenacitatea unui
arheolog
care scoate la lumina un artefact, oferindu-l publicului cu
ingeniozitate si ramanand loiala valorii sale.
Mi-am luat uneori angajamente care m-au adus in prag de burnout, dar macar epuizarea a venit la pachet cu satifactia imensa a reusitei proiectelor si a unor relatii imbatabile cu partenerii mei de drum - clientii. Superputerea mea este ca lucrez doar proiecte care imi plac, cu oameni care imi plac. As putea spune ca, simbolic, m-am reintors la
exigenta atelierului meu de odinioara, unde concep, schitez, transform,
infaptuiesc (impreuna cu alte minti senioare si specializate, atunci cand este
nevoie):
Consultanta strategica
(Lansari de brand si produs; Pozitionare de brand si produs; curatoriere si
negociere parteneriate)
Creativitate
(Directie
creativa; Branding; Campanii de publicitate si comunicare)
Relatii Publice
(Strategie si implementare media; Vizite de presa si calatorii; Reputatie de brand;
Comunicare pentru destinatii)
Digital Marketing
Evenimente signature
(Crearea si dezvoltarea de continut strategic; Planificare si productie de
evenimente pentru presa, industrie si consumatori; Gestionarea listelor de
invitati; Comunicare si promovare offline si online)
Arta si bonvivialitatea sunt panza mea alba
Uneori mă pierd în frumusețea uluitoare a
frescelor de teracotă din Italia, iar alteori mă las sedusa de un file de cerb acordat la un pahar de Montepulciano, într-un restaurant
neo-gastronomic din București.
Îmi îmbin competențele profesionale variate,
cu dorința mea de a trăi într-un mod profund constient – în proiecte creative
care adună oameni, branduri, business-uri, momente semnificative. Cred că
diversitatea adaugă valoare în fiecare aspect al vieții. Asa se face ca am avut
imensul privilegiu de a initia sau contribui, de exemplu, la patru dintre cele
sapte cine la care au gatit chefi Michelin, organizate pana acum in Romania
(Kaiamo x Chef Davide Pezzuto/ editia din Italia si editia din Romania, Gramont x Chef Jean-Remi Caillon, Sciccheria X Chef Giuseppe Raciti, Oxana Cretu x Gramont Societe Gastronomique).
Italia sufletului meu
Am creat in 2022, Mercanti | Business Curators of Italian Lifestyle - din plăcere și dintr-o profunda admiratie
pentru ceea ce înseamnă “Il Bel Paese”, din punct de vedere al patrimoniului
european. Impreuna cu partenerul meu punem in scena, ori de cate ori avem
prilejul - estetismul și convivialitatea italiana, in experiențe frumoase de
brand, pentru cei ce apreciază viața trăită cu bucurie și inspirație. Iar
planurile pentru 2024 includ, pe langa aducerea in Romania a spumantelor Fausto Zazzara, preluarea in operare a BR1 - spatiul gastro-cultural din
regiunea Abbruzzo care va fi, la adapostul peretilor de
secol XVIII, expresia contemporana a ospitalitatii italiene.
Epilog
Nu exista satisfactie mai mare, decat
satisfactia clientilor mei si a oaspetilor lor. Si am privilegiul unor
colaborari de substanta cu antreprenori vizionari, care, prin eforturile lor
constante, ridica standardul de calitate in lifestyle-ul din Romania.
This site was created with the Nicepage